napoje reklamowe

Napoje reklamowe z nadrukiem – idealne na event

W ostatnich latach możemy obserwować bardzo dużą popularność różnych eventów organizowanych przez firmy w celach promocyjnych. Nic w tym dziwnego – takie eventy pozwalają na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, dają okazję do szkoleń w atrakcyjnej formie, działają motywująco na pracowników, współpracowników itd., a ponadto są okazją do budowania marki w świadomości potencjalnych klientów.
Na szczególną uwagę zasługuje to ostatnie – budowanie marki, a zwłaszcza jeden z trendów z tym związany, czyli napoje reklamowe z nadrukiem. Na pierwszy rzut oka nic specjalnego – ot zwykły napój z logo naszej firmy. Patrząc jednak na statystyki widać, że ta forma promocji jest bardzo skuteczna, a odpowiada za to stara zasada: „przez żołądek do serca”. Spragnieni goście otrzymują dobry napój (uwaga: to nie musi być wcale napój energetyczny!), który koi ich pragnienie, a co oni wiążą z naszą marką – genialne!

Jeszcze jednym trendem są tu napoje promocyjne z alkoholem. Do niedawna budowanie marki w powyższy sposób odbywało się raczej dzięki wspomnianym energetykom. Natomiast dziś przedsiębiorcy sięgają np. po piwo czy nawet whisky. Jeżeli taki alkohol jest dobry, nietrudno wyobrazić sobie pozytywne rezultaty po kampanii reklamowej z jego udziałem!

Oczywiście należy uważać, gdy wybieramy producenta odpowiadającego za napój/napoje na naszych eventach. Konkurencja jest duża, ale nie oznacza to wcale, że każdy z nich gwarantuje najlepsze usługi. Jest dokładnie odwrotnie – wielu producentów oferuje napoje niesmaczne (a w tym przypadku nie ma nic gorszego!), nie dotrzymuje terminów (jak wyżej!), nie dba o jakość wydruku logo (i znów!) czy ogólnie – nie zasługuje na uwagę. Zanim zdecydujemy się więc na konkretną współpracę, warto poczytać w Internecie, czy konkretny usługodawca jest wart zaufania, czy wręcz przeciwnie? Czy klienci mają o nim dobre zdanie? Czy nie ma żadnych negatywnych komentarzy? I tak dalej.

Zobacz też: Napoje reklamowe, promocyjne | Oh-Drink.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *